HTML

Idő & dátum

Friss topikok

...

2010.05.05. 08:39 Vicuska28

Kóbor kutya harapta le az orrát egy apukának

A niši Zoran Nikolićnak (34) a múlt héten a belvárosban az egész orrát leharapta egy kóbor kutya. Nikolićot súlyos arcsérülésével a niši ORL klinikára szállították, ahol sürgősen megoperálták.

A szokatlan esemény május 1.-én történt a Palih boraca utcában, ahol a férfi családjával él. Elmondása szerint minden villámgyorsan történt.

- Száz méterre attól az épülettől, ahol élünk, belehajtottam egy gödörbe, ezért kiszálltam megnézni, hogy nem sérült-e meg az autó. Láttam néhány kutyát a közelben, de nem figyeltem rájuk különösebben, mert már korábban is ott voltak. Az autó mögött ültem, hogy megnézzem minden rendben van-e, amikor az egyik kutya hirtelen nekem támadt. Megpróbáltam elzavarni, de az állat rám ugrott. Egy ütést éreztem az arcomon, majd elöntött a vér. Akkor még nem tudtam, hogy a kutya az egész orromat leharapta - mesélte Nikolić.

A család az autóból figyelte az eseményeket.

- A tíz éves fiam felkiáltott "Jaj, apának nincs orra!" Tiszta vér voltam. Biljana, a feleségem elvitt az ügyeletre, ahonnan átszállítottak a klinikára, és rögtön megoperáltak. Az operáció három óra hosszáig tartott, és nagyon fájdalmas volt, habár helyi érzéstelenítővel történt. Mivel hiányzott egy darab az orromból, transzplantálni kellett egy részt a jobb fülemből, amivel pótolni tudták. Úgy tűnik, számomra ez volt a legfájdalmasabb. Alig bírtam ki, néha úgy tűnt, hogy elveszítem az eszméletemet - mondta Nikolić.

- Nem ez az első alkalom, hogy kóbor kutya támadott meg. Üldözött már engem is, és a fiamat is. Egyszer elkapták a lábát, de szerencsére csak a cipőjét érték el. Nemrég láttam, hogy zaklattak egy gyereket, de az öreg barátai megvédték őt.

Nikolić szomszédai megerősítették, hogy a kutyákkal való probléma már hosszú ideje tart.

- Ha eljön az este veszélyes kimenni az utcára, különösen egyedül. A gyerekek nem mernek egyedül hazajönni az iskolából, ezért kénytelenek vagyunk megvárni, és hazavezetni őket - mesélik a szomszédok.

Zoran Nikolić elmondta, hogy fel fogja venni a kapcsolatot a városi önkormányzattal, hogy minél előbb állapítsák meg, ki felel az állampolgárok védelméért a kobór kutyák ellen.

 

Szólj hozzá!

Címkék: támadás kóbor kutya


A bejegyzés trackback címe:

https://napiallatsagok.blog.hu/api/trackback/id/tr721975737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása