HTML

Idő & dátum

Friss topikok

...

2010.06.08. 17:49 Vicuska28

Iker kislányokat támadt meg egy róka Londonban

Londonban, Stok Newingtonban egy házaspár megdöbbenve tapasztalta, hogy a házukba egy róka lopózott be,  amely felment az első emeletre, és beosont a gyerekszobába. Nick és Pauline Koupparis a hőség miatt nyitva hagyta a bejárati ajtót, amin észrevétlenül besétált a ravasz állat.

A kilenc hónapos ikrek szülei a tv-t nézték a nappaliban, amikor meghallották a gyereksírást. Amikor beléptek a gyerekszobába, akkor derült ki, hogy a kislányokat róka harapta meg.

"Nagyon furcsa kiáltást hallottam. Bementem a szobába, és észrevettem a vért Isabella kiságyánal" mondta Pauline Koupparis a BBC rádiónak. "Azt hittem, hogy megindult a vér az orrából. Felkapcsoltam a lámpát, és megláttam a rókát, ami még csak meg sem ijedt. Elkezdtem kiabálni, amikor észrevettem, hogy Lola is csupa vér" magyarázta az asszony.

A szobába azon nyomban berohant a férje, együtt kizavarták a rókát, majd kihívták a mentőket. Az egyik kislánynak a szeme sérült meg, a másiknak pedig a kezét kellett megoperálni. Jelenleg stabil az állapotuk, de továbbra is súlyos.  

Pauline Koupparis az egyik riporternek azt mondta, hogy az egyik kislány "nincs túl jól".

A rendőrség úgy véli, hogy a róka az elviselhetetlen meleg miatt ment be a házba, és egy újabb támadástól tartva a környéken csapdákat állítottak fel.

 

Szólj hozzá!

Címkék: róka támadás ragadozók


A bejegyzés trackback címe:

https://napiallatsagok.blog.hu/api/trackback/id/tr872066243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása