HTML

Idő & dátum

Friss topikok

...

2010.06.21. 16:13 Vicuska28

Bigfoot járt egy Cleveland megyei farmon

Cleveland megyében egy férfi a nagyláb néven emlegetett erdei emberrel való hihetetlen találkozását jelentette be a rendőrségen.

A megye északnyugati részén élő Tim Peeler azt állítja, hogy június 5-én reggel furcsa lény járt a birtokán. A kanadai jeti (bigfoot vagy kanadai folklórban sasquatch) elmondása szerint három méter magas, hosszú szakállú, szőke hajú, és mindkét kezén hat ujj található. A titokzatos lény kétszer merészkedett a South Mountain Parkban található magányos farm közelébe, ahol általában kevés ember fordul elő vagy egyáltalán nincsenek is emberek.

"Hallottam, amint morogva kijön a házból. Láttam, ahogy közeledik, és attól tartottam, hogy megfogja támadni a kutyákat", mesélte Piller.

"Én szembe néztem vele, és azt mondtam: Menj innen!", folytatta a mesét Piller, mondván, hogy a furcsa lény elment, s kis idő múlva visszatért, de ő újból elzavarta.

A Cleveland megyei sheriff hivatala ismeretlen személy ellen indított nyomozást, és rendszeresen ellenőrzik a farm környékét.

"Amennyiben észreveszünk valamit, megpróbáljuk elkapni, és letartóztatni", mondta Mark Self őrmester.

 

Szólj hozzá!

Címkék: bigfoot rejtélyes


A bejegyzés trackback címe:

https://napiallatsagok.blog.hu/api/trackback/id/tr662098585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása